Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3394
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цуранова, Оксана | - |
dc.contributor.author | Татаринцева, Юлія | - |
dc.contributor.author | Бившева, Тамара | - |
dc.contributor.author | Погода, Олена | - |
dc.contributor.author | Пушкар, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-05T10:41:57Z | - |
dc.date.available | 2023-10-05T10:41:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3394 | - |
dc.description | Методичні рекомендації щодо впровадження технологій гейміфікації в дистанційній освіті / О. Цуранова та інші // Acta Paedagogiсa Volynienses, 2022. – Вип. 4. – С. 159–164. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто проблеми активізації навчання у дистанційному форматі. Важливою передумовою активізації дистанційного навчання – є використання сучасних засобів освіти у цифровому просторі, а саме гейміфікації. Мета статті полягає у розробці методичних рекомендацій впровадження гейміфікації в дистанційній освіті. Проаналізовано сучасні підходи, що представлені у науковій літературі, щодо реалізації гейміфікації у педагогічній діяльності. Виділено різні точки зору щодо застосування гейміфікації в освіті: від повної підтримки, до повного знецінення. Зроблено висновок про необхідність встановлення балансу при використанні гейміфікації, для чого пропонується аналізувати 4 основні аспекти: контингент та дисципліни, що вивчаються, рік навчання студентів, основа навчання: безоплатна (бюджет), комерційна (контракт), форма навчання: очна та заочна. Виділені ключові переваги використання гейміфікації під час дистанційного навчання: мотивація, увага, активність, командоутворення, творчість, запам’ятовування матеріалу | en_US |
dc.subject | гейміфікація, освіта, дистанційне навчання, активізація | en_US |
dc.subject | gamification, education, distance learning, activation | en_US |
dc.title | Методичні рекомендації щодо впровадження технологій гейміфікації в дистанційній освіті | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ.pdf | 403.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.