Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3394
Title: Методичні рекомендації щодо впровадження технологій гейміфікації в дистанційній освіті
Authors: Цуранова, Оксана
Татаринцева, Юлія
Бившева, Тамара
Погода, Олена
Пушкар, Олександр
Keywords: гейміфікація, освіта, дистанційне навчання, активізація
gamification, education, distance learning, activation
Issue Date: 2022
Abstract: Розглянуто проблеми активізації навчання у дистанційному форматі. Важливою передумовою активізації дистанційного навчання – є використання сучасних засобів освіти у цифровому просторі, а саме гейміфікації. Мета статті полягає у розробці методичних рекомендацій впровадження гейміфікації в дистанційній освіті. Проаналізовано сучасні підходи, що представлені у науковій літературі, щодо реалізації гейміфікації у педагогічній діяльності. Виділено різні точки зору щодо застосування гейміфікації в освіті: від повної підтримки, до повного знецінення. Зроблено висновок про необхідність встановлення балансу при використанні гейміфікації, для чого пропонується аналізувати 4 основні аспекти: контингент та дисципліни, що вивчаються, рік навчання студентів, основа навчання: безоплатна (бюджет), комерційна (контракт), форма навчання: очна та заочна. Виділені ключові переваги використання гейміфікації під час дистанційного навчання: мотивація, увага, активність, командоутворення, творчість, запам’ятовування матеріалу
Description: Методичні рекомендації щодо впровадження технологій гейміфікації в дистанційній освіті / О. Цуранова та інші // Acta Paedagogiсa Volynienses, 2022. – Вип. 4. – С. 159–164.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3394
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.