Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКригін, Олександр-
dc.date.accessioned2021-11-10T08:07:00Z-
dc.date.available2021-11-10T08:07:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2653-
dc.descriptionКригін О. І. Індивідуальний виконавський стиль австралійського гітариста-віртуоза Томмі Еммануеля / О. І. Кригін // Музичне мистецтво і культура : науковий вісник / Одеська Нац. муз. академія імені А. В. Нєжданової. – Одеса, 2021. – Вип. 32. – Кн. 1. – С. 237–247.en_US
dc.description.abstractМета роботи – визначити параметри, які становлять індивідуальний виконавський стиль австралійського гітариста-віртуоза Т. Еммануеля. Методологічною базою роботи є історичний, органологічний та інтерпретологічний підходи, що допомогли виявити підґрунтя та еволюцію виконавства, а також особливості інструментарію і звукопідсилювальної апаратури австралійського гітариста, типологію індивідуальних виконавських стилів у комунікативному просторі. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше розкрито специфіку виконавської творчості Т. Еммануеля-гітариста та визначено типо- логію виконавських стилів, які є домінантними в межах мислення музиканта. Висновки. Індивідуальний виконавський стиль Т. Еммануеля почав формуватися ще в перші роки музичної діяльності під впливом американських кантрі-музикантів М. Тревіса, Х. Вільямса, Ч. Аткінса а також інструментальних рок-гуртів «The Shadows» і «The Ventures». Взявши за основу стиль М. Тревіса в технологічному плані (тревіс-пікінг), а також стиль Ч. Аткінса, що характеризується «вокальним» типом мелодики, доступністю композицій для більшої кількості слу- хачів, Т. Еммануель розширює «звуковий образ» гітари, різноманітний колорит за рахунок оригінальної перкусивної манери гри, підвищує динамічний «поріг». Слід також зазначити, що виконавська манера ав стралійського віртуоза вирізняється більшою свободою. Широке використання динамічних і фактурних кольорів акустичної гітари, блискуче застосування тембрової палітри, помножених на сучасне використання звукового обладнання, – усе це вирізняє звучання гітари Т. Еммануеля і його «звуковий образ». У виконавській манері Т. Еммануеля поєднуються два виконавських типи, як-от класичний і романтичний. Ознаками романтичного типу є відсутність музичної грамоти (спирання на та- булатурне мислення) й оперування музичними образами;, необхідність спілкування з публікою і «гра для глядача», експресивність і темпераментність виконавської манери. Побудова концертних програм у драматургічному плані, методика репетицій, дисципліна занять, грамотна і плавна робота ігрового апарату в кращих традиціях академічної гітарної школи говорять про наявність класичного виконавського типу Т. Еммануеля-гітаристаen_US
dc.subjectакустична гітара, Т. Еммануель, індивідуальний ви- конавський стиль, звуковий образ гітари, інтонаціяen_US
dc.subjectacoustic guitar, T. Emmanuel, individual performance Konavle style, sound image of the guitar, intonationen_US
dc.subjectакустическая гитара, Т. Эммануэль, индивидуальный исполнительский стиль, звуковой образ гитары, интонацияen_US
dc.titleІндивідуальний виконавський стиль австралійського гітариста-віртуоза Томмі Еммануеляen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
text 1.pdf207.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.